AgriCultura editia a XXIV-a 2020

Târgul National AgriCultura 2020 organizat de Camera de Comert, Industrie si Agricultura Braila se încadreaza în seria manifestarilor expozitionale de marca ale sistemului cameral romanesc, din domeniul agricol, bucurându-se de 24 ani de recunoasterea specialistilor si firmelor din agricultura.

Activitatea în agricultura este o munca neîntrerupta, fapt cunoscut de toti cei care activeaza în domeniu. Ea presupune nu numai eforul propriu-zis din teren ci si contactul permanent cu noutatile si experienta altora, cu cele mai bune utilaje sau îngrasaminte, practici noi de cultura sau irigatii. Toate acestea se întâmpla toamna la Braila, zona recunoscuta pentru potentialul sau agricol, cu o suprafata de aprox. 351000 ha teren arabil, cuprinzând Insula Mare a Brailei si Baraganul.

Pentru a reusi performanta, agricultura romaneasca are nevoie de investitii, de cercetare, de masini si utilaje de ultima generatie, de tehnici si tehnologii moderne, de seminte si material saditor de calitate. Toate acestea vor fi aduse în cadrul celei de-a XXIV-a editii a târgului, un eveniment de referinta al Brailei si primul târg de agricultura organizat în tara.

Domenii expunere

  • masini, utilaje si echipamente pentru mecanizarea agriculturii;
  • utilaje si instalatii HoReCa;
  • material saditor, substante pentru fertilizarea si protectia plantelor;
  • energii regenerabile;
  • procesatori;
  • horticultori;
  • masini de teren, transport marfa;
  • banci, societati de leasing si asigurari.

Evenimente conexe

  • Seminar de prezentare firme;
  • Intâlniri de afaceri;
  • Intâlniri ale membrilor asociatiilor profesionale;
  • Programe cultural-artistice.

Motive pentru a participa ca expozant

  • Targul se desfasoara intr-o regiune renumita pentru potentialul agricol, pentru numarul mare de fermieri precum si pentru cea mare si mai moderna exploatatie vegetala din Uniunea Europeana, Insula Mare a Brailei;
  • Veti beneficia de oportunitatea de a pune in valoare oferta de produse, tehnologii si echipamente pe care compania dumneavoastra le produce si sau comercializeaza in domeniu;
  • Veti intalni intr-un timp foarte scurt (4 zile) un numar considerabil de potentiali clienti si parteneri de afaceri;
  • Veti fi la curent cu investitiile din domeniu dar si cu ultimele tendinte din agricultura, atat din Romania, cat si la nivel european;
  • Pe durata targului vor fi organizate un seminar de prezentare dedicat specialistilor precum si intalniri de afaceri;
  • Evenimentul se va desfasura intr-o locatie cu vizibilitate mare si anume Parcarea Braila Mall (Intrarea in Braila dinspre Bucuresti si Constanta, Autostrada A2);
  • Targul va fi promovat in presa scrisa generalista si de specialitate precum si prin: publicatii si campanii online; facebook-ul si website-ul propriu si al partenerilor; direct mailing; bannere, afise, flyere; colaborare cu asociatii si institutii din domeniu.

Ce ne propunem

  • Crearea unui eveniment care sa raspunda exigentelor si nevoilor expozantilor pe linia identificarii de noi piete de desfacere si a tendintelor de dezvoltare, realizarea de schimburi de experienta, cunoasterea concurentei si verificarea competitivitatii, deschiderea de noi cai de colaborare, stabilirea de contacte personale, crearea de parteneriate, cresterea notorietatii firmelor;
  • Atragerea unui numar din ce in ce mai mare de fermieri si specialisti in domeniul agricol care sa beneficieze de o oferta diversificata de produse si servicii de calitate si astfel sa poata identifica cea mai eficienta solutie in vederea imbunatatirii si dezvoltarii activitatii pe care o desfasoara;
  • Transformarea evenimentului intr-un adevarat brand in domeniu, prin cresterea numarului de expozanti, diversificarea domeniilor de expunere si atragerea firmelor straine;
  • Dezvoltarea de noi colaborari si parteneriate cu asociatii si institutii din domeniu care sa contribuie la cresterea prestigiului si notorietatii Târgului AgriCultura atat in tara cat si in strainatate.

Promovarea

  • presa scrisa generalista si de specialitate;
  • publicatii de specialitate;
  • campanii online;
  • facebook-ul si website-ul organizatiorului si al partenerilor;
  • direct mailing;
  • bannere, afise, flyere;
  • colaborare cu asociatii si institutii din domeniu.
Distribuie